Rabu, 8 Mei 2013

Aku Distributor Vitagen!!!

Posted by Emmymazli at 1:57 PTG
Salam kengkawan semua.

Hmm…. Nampaknya… untuk bulan Mei 2013… ini merupakan entry aku yang pertama…. Huhuhu… pemalas bebenor gamaknya aku nih.  Hisshhh….

Oklah… saja jer nak bagitau kat kengkawan di sini.  Dengan ini, pada 7 Mei 2013 aku dengan rasminya telah menjadi Distributor Vitagen untuk Home Delivery Service area Cyberjaya/Putrajaya.  Huhuhu…. Best-best.  Sebelum ni… aku just beli vitagen banyak-banyak untuk diri sendiri and family dari shopping mall dan kawan-kawan yang menjadi agent …. Sekarang ni… boleh la beli untuk diri sendiri dan juga jual pada jiran-jiran area taman aku.  Yeay… Menda baik mestilah dikongsikan… betul tak…?

Al kisahnya aku terjebak dengan Vitagen ni… aku ni sebenarnya memang pembeli tegar vitagen bila tiap kali shopping barang rumah.  Bukan skit-skit slalunya… mau pergi 3-6 pack okay untuk seminggu!!  Kengkadang tu.. naik geram pula bila aku beli jer then bila nak minum tengok dalam freezer dah tinggal 1-2 botol jer…. Hadoooiii… biase lee.. kerja anak aku ngan ayahnyakan… aku ni selalu dapat yang last-last….  Selalunya tukang beli dan yang mengeluarkan duitnya ialah hubby aku la kan sebab tu boleh beli banyak-banyak.  Tapi bila selalu dapat yang last-last ni… sakit pulak hati aku…. Maka aku pon mula la membeli dengan kawan aku Ila yang merupakan agent ni.  Bukan nak sombong tak mau beli dari Ila awal lagi… tapi sebab ada yang mengeluarkan duit… aku senyap jer la kan… hehehe.  Pastu bila aku dah mula beli… ada pula kengkawan opis tanya beli dari mana…. murah laa… baru dari kilang la…. and so on…. mula lah sesi mengirim…. Pastu… terfikir pula aku… bila dah ramai tanya…. Takkan takder pulangankan jual vitagen ni… so aku pun mula la menggodek internet.  Rupanya… memang ada service jual vitagen ni. 

Kalau setakat mencari duit part time macam gini memang aku suka sangat walaupun takkan boleh kayakan…  at least boleh aku menampung sedikit sebanyak tabungan aku.  Aku pun mula contact la sana sini untuk menjadi pengadar vitagen ni dengan bantuan Ila… akhirnya aku berjaya untuk mendapatkan interview  untuk menjadi distributor vitagen tu semalam di pejabat Cotra Enterprises Sdn. Bhd. yang bersebelahan jer ngan kilang Vitagen di Petaling Jaya dan you know what…. aku berjaya dalam interview tu!!  Alhamdulillah!!!
So… mulai Jumaat ini… aku akan mulakan dengan first order aku direct dengan kilang.  Yeay!!! Happy giler. 

So kengkawan yang stay area Cyberjaya & Putrajaya…. Boleh pm aku untuk order....



Oklah.... Bye bye….

26 comments:

Tanpa Nama berkata...

Mahal la.. distributor vitagen selalu jual 3 pack =RM 10.00 je

Tanpa Nama berkata...

En tanpa nama,
3 rm10.00 tu tahun bila punya harga? Sila xheck semula harga semasa yer

Emmymazli on 13 Mei 2013 pada 5:27 PTG berkata...

En. Tanpa nama...

maaf yer.. kalau boleh dpt harga macam tu.. dipersilakanlah beli dengan beliau.... saya tak melarang apa2. cuma tindakan penjual yg menjual harga tersebut tu mmg boleh membunuh harga distributor lain. sorry... tq yer...

Emmymazli on 10 Jun 2013 pada 5:20 PTG berkata...

alhamdulillah.... harini 10.6.2013 ada customer yang membeli 3 set vitagen dengan saya setelah mendapat info dari blog ni. terima kasih yang tak terhingga kepada Az dari Desa Pinggiran Putra yang menjadi customer saya....

dilakochan on 27 Jun 2013 pada 12:04 PTG berkata...

Tgh carik2 info pasal vitagen, terbawak ke entry ni.
Do you mind to share mcm mana eh interview session tuk jd ejen vitagen?

Lama xsesi interview..

Tanpa Nama berkata...

ok tak interview tu? beritahu la sikit pengalaman...

Hafizah berkata...

Hai kawan-kawan semua..saya pun nak berkongsi informasi..saya juga salah seorang ajen home delivery vitagen dia negari perak..sesiapa yg beminat boleh hubungi saya
0124335823

siti berkata...

Maaf ye..nk tumpang iklan juga..sesiapa nk bli vitagen murah utk majlis atau utk minum harian boleh contact sy..agent home delivery kg.baru KL.. yg brdekatan sekitar kl klu order byk sy blh hntr trus ke rumah anda..trm ksh.. no tel 012-9518535

Unknown on 6 Januari 2015 pada 2:13 PTG berkata...

bpe rm awak jual? sy duk bangi

Ohh pui on 12 Januari 2015 pada 2:50 PTG berkata...

Kawan sya jual harga RM11 untuk 3pac. Saja na share2 rege nan anda mua. Wee~~

Masyi on 14 Mac 2015 pada 4:18 PG berkata...

Promosi sdg brlgsung..!! beli 3 pek vitagen dpt percuma 1 wristlet beg. Trdpt 4 pilihan warna free gift (silver,gold,blue,red) smentara stok msh ada..cpt2 lah order ye...tq

Masyi on 14 Mac 2015 pada 4:25 PG berkata...

Berminat??? Hubungi sy 012-9518535 penghntran ke rumah jika order byk.
sekitar kuala lumpur/ tmloh/jengka
Yg duk sekitar ptrajaya blh cntact emmy farhany ni ye..tq emmy

Unknown on 12 Disember 2015 pada 11:19 PG berkata...

Boleh share x mcm mne nk jd agen ni..sy berminat jugak...

Unknown on 26 Februari 2016 pada 12:45 PG berkata...

nk bli borong murah x

Unknown on 26 Februari 2016 pada 12:45 PG berkata...

nk bli borong murah x

fahmie on 16 Mei 2016 pada 9:13 PG berkata...

aya adalah agen vitagen yang sah..
Menyediakan penghantaran terus ke rumah..
Penghantaran adalah percuma bagi kawasan Seri Kembangan/Taman Equine/Puncak Jalil/Bandar Kinrara..

Harga lebih murah berbanding di kedai-kedai/pasaraya

Jimat duit/tenaga/masa

* 3 pek (15 botol) - RM12
* 10 pek (50 botol) - RM39

SMS/Whatsapp ke 0125756664

Unknown on 16 Oktober 2016 pada 8:21 PG berkata...

Area terengganu ad x..

najiha helmi on 26 Oktober 2017 pada 3:23 PTG berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
najiha helmi on 26 Oktober 2017 pada 3:28 PTG berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown on 4 Ogos 2018 pada 3:22 PTG berkata...

Sy nk jgk..sape ade info blh wasap sy direct..0129350446..bkenaan vitagen sahaja..

Unknown on 8 Ogos 2018 pada 10:51 PTG berkata...

Kt melaka macamana nak jd agen

Mrs Rohana on 20 Januari 2019 pada 11:43 PG berkata...

Assalamualaikum wrt
Salam perkenalan
Sy agent Dari melaka
Area alor gajah

Unknown on 14 April 2020 pada 5:41 PTG berkata...

Area melaka macam mana nak jadi agent

Mas berkata...

Kalau saya beli caton untuk berniaga berapa rm ya? Boleh pm ws 0164573360

Unknown on 21 Ogos 2020 pada 5:05 PG berkata...

Assalamualaikum....macam mana nak jadi agen?

Unknown on 9 Mac 2021 pada 12:45 PTG berkata...

Assalamualaikum..macam mana nk daftar agent ye

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...