Rabu, 24 April 2013

Seronok Bertemu Keluarga Abdul Hadi

Posted by Emmymazli at 5:37 PTG
Salam semua….

Hmmmm…. Rasa cam lama lak tak update story ni sejak-sejak kat ofis ni blogger pon kena block… adehhh… tension mak…. Kalau time takder kerja maka aku pon melangut laa…. Nak bukak fb pon tak bleh… nak tengok-tengok  instagram pon tak boleh…. Camno tu…. Huhuh…. Tensi aku…

Oklah… story harini…. Hmmmm….. pikir jap…. Sebenarnya nak share pasal kehappyan aku bersama abah dan mama aku serta adik aku Angah bila dapat berkumpul dengan sepupu sepapat dan pak & mak sedara last weekend masa wedding cousin aku yang tak pernah bertegur sapa selama 34 tahun umur aku nih…. Huhuhu… cam sadis jer…  kalau tak pernah tegur tu takut aku salah cakap laa pulak… tapi senang cakap jarang sekali jumpa dan bertegur saper selama ni…. Andai kata jumpa kat luar pon lom tentu kenal yang diorang ni family or sepupu aku.  Sepupu kuat lak tu belah abah aku…. Adusss…. Bukan aku yer yang menjarakkan jurang kekeluargaan dengan mereka… tapi…… hmmm… takmo cakap lebih-lebih laaa….

Hakikatnya…. Tanggal tarikh 20 April 2013…. Selama 34 tahun umur aku nih…. Barulah hari itu kami sepupu sepapat belah abah dapat  bergambar keluarga terutamanya dengan family  yang buat wedding ni.  Allah jer tahu betapa happynyer aku…. Biarlah diorang nak kata aku ni kepochi  ke apa dalam FB masa minta cousin-cousin belah abah yang biase ngan aku ni datang wedding anak bapa saudara aku, Datuk Abdul Kadir bin Abdul Hadi.  Macam pakse pon ada… hehehhehe…. Bukan apa…. Niat aku nak eratkan sillaturrahim yang ada…. Sampai bilakan nak buat hal masing-masing…  Bahkan ada yang tak kenal sepupu masing-masing… huhuh…. Kesiannyee…. Termasuklah aku sendiri.  Hihihih…. Yang bestnye…. Bila dah jumpa…. Abang-abang sepupu yang rapat ngan aku cakap.. “Eh.. lawo-lawo dan kurus-kurus sepupu kita ni… apsal kita tak tau… heheheh”  Hahahha… baru taw ekk…  yang penting… sepupu  yang ni pon lawo ekk walau hakak gevu… sekian!!!

Oklah…. Aku just nak ucapkan ‘Selamat Pengantin Baru’ kepada cousin aku Dr. Izzati bersama pasangannya…. Aku doakan ada lagi sepupu sepapat yang nak kawen lagi… bleh jumpa diorang lagi… kalini kalau berkumpul aku nak cari idea baekkk punya….

Aku nak share moment kami di majlis perkahwaninan tu…. Semoga tali persaudaraan antara kami terus terjalin erat…  Amin….
Pengantin dan mak ayah pengantin perempuan
Inilah gambar bersama keluarga belah abah yang berharga buat aku walau tak semua ada dan dapat join
Adik beradik belah abah bersama pengantin yang hadir haritu.... 
Family Pak Ngah
Us!!



2 comments:

Tanpa Nama berkata...

I'm gone to convey my little brother, that he should also visit this web site on regular basis to get updated from hottest gossip.

Look into my blog post voyance par telephone

Tanpa Nama berkata...

Currently it sounds like Wordpress is the top blogging platform available right now.
(from what I've read) Is that what you're using on your
blog?

Feel free to surf to my webpage voyance gratuite [www.totalevoyance.com]

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...