Selasa, 30 April 2013

Seminar Aspirasi Setiausaha 2013

Posted by Emmymazli at 5:22 PTG
29 April 2013
Hotel Marriott Putrajaya
Anjuran Utusan Publications dan Distributors Sdn Bhd


Salam semua....


Setelah hampir 4 bulan berlalu.... nampaknya baru ini kalilah aku dapat memenuhi tuntutan kursus 7 hari setahun untuk kakitangan kerajaan tu.  Bukan senang nak dapat green light dari boss nih.... tau jer la boss aku tu... sumer nak bersyarat... nyampah!!! Ni dapat sehari pon dah kira ok lah ni.

Seminar anjuran Utusan Publications ni memang tiap-tiap tahun ada penaja yang akan berikan sponsor diorang kepada  peserta.  Kami dapatlah goodies bag dari diorang ni... macam-macam ado... tapi barangan tu untuk orang perempuan ajer la yer... heheheh

Kali ni yang jadi pengacara ialah Shamsul Ghau-Ghau.  Talk yang mampat dari penceramah seperti Dr. HM Tuah Iskandar al-Haj, Aziah Jasmin Azizul, Airol Irwan Limin dan juga dari penyanyi jemputan Mawi dan Intan Suraya dah cukup memuaskan hati para setiausaha yang hadir ke seminar ni.  Pada aku, tak sia-sia pergi seminar ni kalini.

Tapi yang sedihnya... seperti tahun-tahun lepas... kalau bab cabutan bertuah memang selalunya aku tak bertuah walau hadiah yang kecik.  Sedihnya.... hmmm....

Oklah.. just sharing the picture jer laaa... takmo citer bebanyak...


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...