Rabu, 20 Februari 2013

The Very First GIVEAWAY by DI

Posted by Emmymazli at 12:39 PTG
ﺒﺴﻡﷲﺍﻠﺮﺣﻣﻦﺍﻠﺮﺣﻴﻡ

Salam semua....

Wahhh... Emmy join GA lagi.... biar sampai lebam la join GA arini....

Okey.... GA dari Di ni memang  best.... banyak hadiah menarik yang disediakan.  Bukan susah pon... just ikut syarat yang diminta oleh Di ni.... okeyyy.... 

Giveaway ini akan tamat pada 15 Mac 2013.  Pemenang akan dipilih menggunakan random.org dan top referral.

Sesiapa yang  minat nak join just klik kat  banner tu yer.... Tataaaa...

Salah satu syarat Di tu dia nak peserta share Gambar (klik sini) dari tuan empunya FB.  Yang paling aku suka dan aku telah pon share kat fb aku ialah gambar ni... cun sangat baju ni pada aku... kalau la dapat beli... alangkah bahagianya... hehhehehe.... 
Aku dah ikut segala syarat yang Di mau... harap-harap adalah bahagian aku yer.... heheheheh

p/s:  Moga ada rezeki untukku..... ﺇﻦﺸﺎﺀﷲ

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...