Rabu, 14 November 2012

Dapat Anak Angkat Baru Gucci & Jimmy

Posted by Emmymazli at 11:34 PG
Firtsly.... aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat dari FRIM yang dah macam adik bernama Farizth ni kerana telah memberikan 2 ekor anak angkat dia kepada aku pada Jumaat, 9 November 2012 lepas... hihihi... anak angkat dia sebenornya kucing persian.  Kihkihkih... Comel giler.... seronok dapat anak angkat  baru ni..... Gevusss!!!  Dia berikan pada aku sebab dia ada baby dan kesihatan baby dia memaksa dia untuk tak boleh membela kucing lagi buat masa ini.  
JIMMY
GUCCI
Anak angkat baru ni... yang betina namanya Gucci warna kelabu hitam.... yang jantan pulak namanya Jimmy warna oren..... sayang giler kat mereka berdua ni.... sebenornya.... bila aku tunjuk kehappyan aku pada sahabat aku kat NRE yang bernama Kak Kay ni gambo anak angkat baru ni... Kak Kay nak minta 1 ekor yang jantan ni... niat asalnya aku nak bagi sebab selama ni Kak Kay tak pernah berkira dengan aku malah kucing sebelum ni pon si Ning dan si Cimot atas pemberian Kak Kay.  But one thing is... tapi aku jadi serba salah pula kerana tuan empunya asal kucing ni macam serba salah nak aku pisahkan kucing tu yang sebenornya adik beradik dan tak pernah berpisah before this.... the important thing is... dia pula dah amanahkan aku menjaga kucing ni.  So aku merasa amat serba salah pula dengan Kak Kay.  Tapi aku dah berterus terang... kami boleh menjaga sama-sama kalau Kak Kay mahu bila nak pegang si  Jimmy.... ada baiknya aku jaga amanah Farizth... harap-harap Kak Kay faham... huhuhu.... Sorry Kak Kay but i love u... maybe rezeki dilain hari... 

2 ekor anak angkat baru ni manja sebenarnya.... tapi tu la... awal-awal aku amik dia... senyap jer lebih-lebih lagi yang jantan si Jimmy... macam murung.... tapi bila dah beberapa hari baru dengar suara dia.... Yang betina lak si Gucci... hubby aku letakkan dalam sangkar bersama Cimong aku.... konon-konon nak matingkan diorang ni.... tapi sombong kemain la hai.... hahahha.... Cimong yang garang pon jadi kodok!! Kihkihkihkih!!!  Adoiii... bila la nak dapat cucu comel cam diorang ni kalau masing-masing eksen.....  Sabo jer laaa!!!

Apa pon.... happy giler dapat kucing 2 ekor ni... Tq Farizth!!!
 

2 comments:

rafael on 21 November 2012 pada 11:09 PG berkata...

welcome along

Emmymazli on 18 Disember 2012 pada 6:52 PTG berkata...

Insyaallah... ^_^

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...