Khamis, 22 November 2012

NRE Volleyball Team Wins @ 25th MNRE-MEWR Annual Friendly Games 2012

Posted by Emmymazli at 12:41 PTG
10 November 2012 - FRIM, Kepong
Haaa.... setelah seminggu  lebih berakhirnya  25th MNRE-MEWR Annual Friendly Games 2012 ni... harini baru berkesempatan nak buat entry pasal penyertaan aku dalan sukan ini kalini.  Itupun sebab baru dapat gambar dari sahabat yang sama-sama dari team aku ni... Tq Lindsay!!

Sebenornyaaa... aku rasa happy giler bila diberi peluang untuk kali kedua dalam sukan persahabatan di antara Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar Malaysia dengan Kementerian Alam Sekitar dan Air Singapura yang diadakan di FRIM tahun ni.  Sukan ni diadakan secara tahunan berganti tempat samada diadakan di Singapura atau Malaysia.  Kalau dulu pada tahun 2009 aku berkesempatan dalam sukan bowling di Singapura, tapi kalini aku diberi peluang bermain bola tampar atas kapasiti aku pada tahun lepas yang bermain bola tampar dalam Sukan NRE 2011.  Syukur aku terpilih.  
Dalam team aku  ni... terdiri dari 10 orang player dari pelbagai jabatan.  Walaupun ada yang pertama kali aku berjumpa dengan diorang.... tapi kitorang macam dah kenal lama... best.. best!! Heheheh...  Yang buat aku segan skit bila diorang ni pon terdiri dari yang terhebat.... huwaaa... malu sehhhh!!!  Aku bukan terer mana pon!!

Syukur alhamdulillah.... tahun ni aku mendapat kemenangan berganda. Kalau sebelum aku dapat kemenangan dari kumpulan koir.... kali ni aku menang dalam pertandingan bola tampar yang berlawan dengan Singapura pula.  Walau hadiahnye tak seberapa sangat la kan.... tapi rasa puas hati la jugak kerana dapat menyumbangkan mata kemenangan kepada NRE dalam sukan persahabatan ni...  Huhuhu....  For info.. 12 games telah dipertandingan untuk Sukan Persahabatan NRE-MEWR  2012 ni..... alhmadulillah... NRE berjaya menjadi juara keseluruhan pada tahun ni dengan mata NRE 10 - MEWR 2.  Yeay!!! Congrats NRE!!!

Thanks kepada kengkawan dalam team aku NRE Malaysia.... Kak Fatah, Mawar, Maheran, Baizura, Lindsay, Bebeh Caya, Massiah, Izwah dan Zuraini. Trade mark kita "Enjoy the game!"  Hahhaha.... memang betul-betul enjoy game ni kita buat!! Hihihi....  Love u all friends!!

Enjoy the pic!!





0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...