Isnin, 2 April 2012

Celebrate Birthday Staff JBK

Posted by Emmymazli at 1:06 PTG
21 Mac 2012 - Ruang Legar JBK

Ok... lupa aku nak update majlis yang dianjurkan oleh jabatan aku... mau kecik ati ni kalau tak update...  hehehhe...

Anyway... baru-baru ni, Jabatan Biokeselamatan telah membuat Majlis Perjumpaan dengan staff JBK merangkap makan-makan dan menyambut majlis harijadi untuk staff  yang sambut birhtday on February and Mac.  So pemutusnya hanya 4 orang jer la yang menyambutnya termasuk aku, En. Onn, En. Zul dan Anjang pada bulan tersebut.
Bila staff JBK dapat berkumpul
Hidangan yang disediakan simple tapi sedap
Majlis diadakan kecil-kecilan... tetapi bagi aku penuh  bermakna.  Janji ada ingatan... kan??  Tapi sayangnya.... masa nak potong kek tu.. Anjang pula takder.   Takper Anjang.. aku makan  bagi pihak ko ekk??? Hikhikhik!!
Birthday cake kami ^_^
Turn aku tiup lilin... shy!!
Yang menariknya... majlis yang diaturkan adalah majlis tak formal sebenarnya... tapi Mr. MC kita iaitu En. Farhan, Pegawai Sains kami telah membuatkan majlis tersebut macam formal giler... aduhhh.... skema giler aku rasa.. hahahah.. jangan marah ekkk En. Farhan.  Sampai boss aku Mr. Letchu dan officer lain termasuklah En Johnny tu tergelak-gelak la sebab membayangkan ucapan ala formal En. Farhan masa majlis perhimpunan bulanan bersama Menteri.  Heheheheh.. Boss aku pun dia panggil Yang Berhormat... hahahahha... tergelak sakan semua....
Tersengih dan tergelak masing-masing dengar ucapan MC kita En. Farhan yang berbaju jaket hitam
Anyway... thanks kepada semua warga JBK yang menyumbang untuk majlis ini.... Kiranya aku dapat potong kek in advanced lah before birthday aku... hikhikhik... makan-makan pun sedap!!!  Hadiah pun dapat.  Heheheheheh!!!
Dapat hadiah!! Yeay!!
Thanks a lot!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...