Isnin, 20 Februari 2012

Apalah Nak Jadi???!!!

Posted by Emmymazli at 10:50 PG
Sebenarnya... tajuk kat atas tu ditujukan khas untuk aku.  Hehehhe.  Anyway... aku tak taulah apa nak jadi ngan aku ni sejak dua menjak ni.  Malas betul nak mengupdate blog padahal banyak story yang aku nak tulis sebenarnya.  Dah bersawang dah blog aku nih!!! Huhuhu!! Nak buat macam mana.... faktor "M" aku tu besar sangat!!! Tau tak "M" tu apa?? "M" stand for M.A.L.A.S!!! Hehehehhe...

Hmmm... so kengkawan semua... tunggulah kerajinan aku dimasa akan datang ni yer.   Thanks kerana rajin bertanya khabar dengan aku.... Luv u allzzz!!!!

2 comments:

imanamani on 21 Februari 2012 pada 11:04 PG berkata...

kedaung malas ko sekarang kan....

Emmymazli on 22 Februari 2012 pada 3:11 PTG berkata...

ko dah tau takper ila.... hadeehhhhhh

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...