Rabu, 16 Februari 2011

Forum Maulidur Rasul

Posted by Emmymazli at 1:24 PTG
Salam Maulidur Rasul...
Semalam merupakan ulangtahun kelahiran nabi junjungan kita iaitu Nabi Muhammad SAW.  So, BPSM kat NRE ni pun telah menganjurkan Forum mengenai Maulidur Rasul.... Kebetulan, nama aku telah dicalonkan untuk menghadiri forum ni.... aku pun hadir tanpa dolak dalik... kebiasannya kalau ada talk ke atau apa program yg perlu dgr ceramah, aku cam malas jer nak pergi tp program tu buat aku tertarik lak...

Kebetulan org yang bg ceramah ni tidak asing lagi.... Imam Muda Asyraf dan 2 org lagi dari Jakim... Intipati Forum ni mmg best... tp bukan sbb Imam Muda tu yer.... tp mmg ceramah yg diberikan mengenai Maulidur Rasul ni mmg best.... apatah lagi aku terasa puas betul dpt berselawat nabi ramai2 macam kat kg dolu2.... best sungguh.... Thanks BPSM sebab menganjurkan Forum ini.....





0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...