Jumaat, 11 Februari 2011

My New Hair Cut!!!! Like!!!

Posted by Emmymazli at 5:20 PTG
Lama jugak aku mintak pelepasan dari my hubby utk gunting rambut.... b4 ni kalau mintak gunting jer n kalau  dpt pun gunting sket2 jer.... itu pun brp tahun skalik... tp ok la dr rambut aku mengerbang kang jadi mak lampir lak kan... heheheheh... kata laki aku dia suka bini rambut panjang... ayu gitu... adehhh....  ayu ke mak?? hahahahah

Alkisahnya bila anak aku Hanum terkena 'utuk'... takut gak bleh berjangkit.. almaklumla bila budak2 dah bersekolah ni..... walaupun aku dah polish kepala si hanum tu.... risau gak aku pun tekena sama..... so.. aku pun minta ler izin dari my hubby.... terus dia kata ok... tp time untuk nak gi gunting rambut tu bukan main seksa nak tunggu dia... kang kalau gi sendiri dia lak bising kalau aku salah gunting... aku dah risau tahap gaban ni... kebetulan harini jumaat n waktu rehat lama... so mintak izin la nak gunting rambut kat Bangi tu sendiri.. at last... dpt jugak tp gunting hanya stakat dada je katanya... ok la tu kan... dr rambut asal aku dah sampai pinggang..... tak sanggup dah... lately ni asik migrain jer n rambut pun byk gugur.... lg la penyebab untuk aku nak gunting rambut.... huhuh

So... korang rasa... ok tak?? heheheheh ^_^

6 comments:

Anne Ally on 11 Februari 2011 pada 5:38 PTG berkata...

amboiihhhhh bukan main u nyah..mak sukerrrr..mcm muka artissssssssssssssssss meletop nyahhhhh..mak tak tipu..mmg meletop nyahhhh hahahahhaha..**kak emmy..cumel le gunting mcm ni**

Emmymazli on 11 Februari 2011 pada 5:40 PTG berkata...

artis???!! kahkahkahkah.... cumel ekk... tq2... sayang anne (sbb puji lelebih ni!!... hahahah) akak pun suke.... huhuhu

CY on 11 Februari 2011 pada 5:40 PTG berkata...

bole laaaa... (kejam tak?)

Emmymazli on 11 Februari 2011 pada 5:41 PTG berkata...

mmg ko kejam yat!!! huhuh... ko jeles ekk... hehehhehe

imanamani on 12 Februari 2011 pada 9:34 PG berkata...

ni macam patern yang aku tunjuk semalam tu ek ?

ok ok..cun

Emmymazli on 12 Februari 2011 pada 11:26 PG berkata...

entah... aku tunjuk dlm katalog jer... ada persamaan kot yg ko tunjuk tu...

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...