Khamis, 23 Disember 2010

Pertandingan Bowling Kelab Alam NRE - No. 2 pun jadi laaaaa!!!!

Posted by Emmymazli at 12:04 PTG
22 Disember 2010 - Arl Power Bowl, Alamanda Putrajaya

Today update... For starting... actually semalam Kelab Alam NRE telah menganjurkan Kejohanan Tertutup Bowling Kelab Alam.  Partner aku for last night is Cik Ina Tisha. Pertandingan ini telah di advertise last two weeks.  Punyalah jenuh nak cari partner.... nak ajak kengkawan yg biase main... mostly sumer dah ada partner... sehinggalah aku telah disound oleh Yang Dipertua Kelab Alam, En Baba supaya joint this event sbb suppose be AJK kena bg komitmen terhadap aktiviti kelab... so terhegeh-hegeh la aku mencari partner.... cari punya cari.... teringat cik ina tisha.... apa lg... terus comm pc dia kot2 dia available.... but thank god.... akhirnya dpt jugak partner.

Bila dah dapat partner.... kena lak bg nama group sbb nak isi dlm borang pertandingan ni...huhuhu... puas fikir nak bagi nama group apa.... at last... cik ina said kumpulan DIVA. But aku menambah yg belakang lak... LA SANGAT!!!... so our group name is DIVA LA SANGAT!!!! almaklum laaa... gaya memasing jer lebih... mcm diva... main tak seberapa... ahahahah!!!!

Then... since last week rancang nak training bowling, but i'm too busy for training with her... at last, selasa tu terpaksalah gagahkan diri untuk training before game last night.  adehhh.... asyik kelongkangan jer ni.... almaklum laaa..... almost a year tak main bowling... for surelah pengkaukan... my hubby yg slalu jadi trainer aku ni pun membebel jer lee... almaklumler... dia dah mmg terer... so kita ni jd la bahan bebelan dia bila dia mengajar aku untuk betulkan step... begitu jugak cik ina... aku ni nak pandai tp lembab skit... tu yg my  hubby bising jer... hahahah... but redha jer la apa pun terjadi semalam... yg penting.... merasa pegang2 bola before game.

Me & Cik Ina Tisha training a day before game.....

So last night punya game.... tak target lak menang... but we hoping dpt jugak la tempat sbb hadiah masing2 bg setiap kategori lelaki dan wanita ada 8 hadiah... so muai la jugakkan..... aku n cik ina just played for fun.... mmg disaster punye game laa... but much better than last tuesday..... hahahha.... good improvement.... tp taklah hebat sgt.... ada lg hebat...!!! huhuhu... masa game berlangsung, aku ni malas la nak jenguk2 point org lain... sbb aku fikir aku ni tak sebagus mana... so... layan main bowling sambil gelak2 jer laa....

At last... keputusan yang tak disangka.... dpt jugala NAIB JUARA!!! Hahahaha... dpt la hamper, duit RM30 n medal untuk dikongsi.  Jadi laaa.... rezeki jgn ditolak!!!!

But really really special thanks to cik ina sbb sudi jadi partner i.... and paling byk terima kasih sbb melayan karenah anak2 saya dgn mengupah suh main game kat pusat game depan bowling tu... hahahah... sakan anak-anak saya meronggeng main game tak hengat dunia.... budak-budak....! and terima kasih jugak sbb belanja memacam.... sayang u la cik ina.....!!!!!!!!!! hehehehehhe

Gaya team DIVA LA SANGAT!!!!!!

Aksi Cik Ina Tisha... my partner

Me with my own bowling ball....

me with team 'HANTU KAK LIMAH'... hahahah!!
superb name!!!

with freinds... berdebar tunggu keputusan

Yesss!!!... NAIB JUARA!!!

Dapat duit!!!

Bukti kemenangan DIVA LA SANGAT!!!

Possing after tamat game kat depan Arl Power Bowl Alamanda Putarajaya

Our Medal!! Heheheh...

3 comments:

imanamani on 23 Disember 2010 pada 12:40 PTG berkata...

hehehe...bagus...bagus.... dapat duit lagik!!!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...biasala..diva sure menang nyer..yang penting kite kalahkan team hantu kak limah...ahaks

Emmymazli on 23 Disember 2010 pada 5:13 PTG berkata...

ila... duit skit pun jadi laaa.... dpt gakkan...

mesti org yg tanpa nama ni mesti cik ina.... well... nak wat camner... dah team hantu kak limah juara longkang.. patut wat medal juara longkang cam dulu masa bpkn wat.... baru gempak.. sure si yat dpt title tu... heheheheh (jgn maree yat)

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...