Rabu, 30 Disember 2015

2015 Running Medal

Posted by Emmymazli at 12:50 PTG

Alhamdulillah... nilah medal running aku dan family tahun untuk tahun 2015... Garfiled Run adalah run yg last for 2015... lega serta happy dapat apa yang dihajati.Tengoklah sendiri... nak penuh dah tingkap rumah tempat aku gantung-gantung medal tu...

Anyway... aku takde target pon buat berapa banyak run sebulan mahupun setahun... aku just target sebulan at least run skali jer.. memadai bagi aku.... kalau target banyak run dalam sebulan mau lingkup RM aku... yer la... Aku selalu run bertiga with anak-anak... so... buat mana yang sempat dan mampu jer. Kalau ada yg best, dekat dan harga run reasonable... barulah boleh lebih dari sekali run sebulan... 
😁😁.

Oklah... doakan aku kekal sihat... kekal fit dan yang penting bertambah kurus.... hehehehhe.... moga tahun depan memberi sinar baru untuk aku dalam running ni... doakan yer... 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...