Isnin, 29 Disember 2014

Picnic 5 Family SMVPD79ERS

Posted by Emmymazli at 11:06 PG


28 Disember 2014 - Pantai Bagan Lalang, Sepang Gold Coast
Finally... semalam aku dan 4 lagi family kawan-kawan sekolah ‪#‎SMVPD79ERS‬ iaitu Lala, Hajar, Liza dan Jep dapat berpicnic sekali. For sure kalau 4 wanita jelita dan teddy bear besar ini kalau dah berjumpa... boleh haru tempat tu.... happening giler.... pening kepala mak si Hajar yang ikut sekali....Sesi kami ni tak lain tak bukan... makan dan makan serta borak tak ingat dunia... Anak-anak jangan cakap laa... happy sangat dapat mandi laut dan main pasir pantai... kebetulan aku yang bawa anak buah aku juga si Alya pon kemain suka dia bila dah beramai-ramai mandi manda.  

Sebenarnya... planning nak berpicnic ni adalah secara tertutup sahaja... tak la beria nak ajak ramai-ramai ala reunion. Ni picnic geng sekolah yang kaki betah punya.... heheheh... plan ala kadar tau-tau jadi... kalau plan beria kang kecewa lak... ada jer hal nye last minit.... 

Oklah... for my side.... aku dapat lunaskan permintaan anak dara aku si Hanum tu yang nak sangat mandi laut since mula-mula cuti sekolah.... so... permintaan settle! Tq semua... ♡♡♡
Pemandangan dari tempat kami duduk
Bila anak-anak mandi laut
Sakan dengan main pasirnya
Sempat bagi posse cantik
Jejaka bbq
Bila geng jahanam 4+1 SMVPD79ERS dah bergambo
Dah penat mandi dan main pasir... tahu pula lapor yer... tapi sangat tak senonoh cikgu lala ajor bagi minum pakai centong... hahahahah
Muka anak-anak yang puas hati...
Kami juga puas hati... yeayyyy

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...