Selasa, 25 Mac 2014

Mandi dan Posse Dalam Air

Posted by Emmymazli at 3:23 PTG
Salam semua....

Today just nak sharing aktiviti anak-anak aku last weekend.  Apa lagi... program mandi manda di Pusat Akuatik Maritim Putrajaya tu la.  Aku layankan jer sebab aku tahu diorang takder masa nak berjalan-jalan time cuti sekolah ni.  Hanum terikat dengan tuisyen dan kelas taekwondo.  Hakimi pon begitu.  Lagi pula hari grading pon nak dekat sangat.  So memang kena struggle.  Jadi inilah masa untuk diorang hilangkan stress walau aku sendiri letih nak layan dan diorang pon letih.  Dah permintaan diorang lepas habis kelas basic+sparring taekwondo di Putra Perdana selesai diorang nak mandi kolam.  Layankan jer leee..... Before nak ke kelas lagi dah siap pack-pack baju and towel untuk mandi kolam then terus letak dalam kereta.  Semangat!!!

Anyway, ni aku just nak tunjukkan aksi anak-anak aku berpossing dalam air.  Sebenarnya diorang ni jeles ngan aku pasal tengok gambar-gambar aku dalam air semasa aku snorkeling di Pulau Perhentian baru-baru ni.  So diorang pon nak jugalah kengkononnya.  Hmmmm... layankan jer lee... janji bahagia.  

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...