Isnin, 6 Januari 2014

Kenduri Kesyukuran di kampungku

Posted by Emmymazli at 1:55 PTG
4 Januari 2014 - Kampung Paya Meranti, Tiang Dua, Melaka

Salam semua.... baru sempat nak update story hakak balik kampung.... Alhamdulillah... dapat la gamaknya aku dan keluarga merasa makan nasi ambeng dan berkumpul bersama keluarga kembali.  Majlis diadakan di surau sebelah rumah parents aku sempena kenduri kesyukuran buat keluarga makcik aku, Puan Janiah Sahri a.k.a. Bik Nyah.  Seronok sangat berkumpul dengan sedara mara walau aku sendiri tidak berapa sihat... demam, batuk dan selsema buat pergaulan dan kerja aku kurang aktif.    Huhuhu..... Anak-anak la seronok, sempat main air kolam kecik kat depan laman umah dan mandi hujan masa kita sibuk-sibuk.  Sabo jer la.  

Anyway Bik Nyah... thanks for the nasi ambeng and everything.  Alhamdulillah!!!  Rugi sedara-sedara yang tak balik... hehehehe

Sesi menyediakan ambeng
Sempat hanum dan alya main hujan....
Masa orang sibuk-sibuk mengemas rumah... budak-budak ni pulak sibuk main air... 
Makan ambeng beramai bersama keluarga... yang kenduri dah settle... heheheeh

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...