Ahad, 25 Ogos 2013

Menang MyWall Wallpaper

Posted by Emmymazli at 5:15 PTG
Syukur Alhamdulillah….

Sejak aku mula berkecimpung dalam dunia like & share contest ni…. Akhirnya aku memenangi voucher dari MYWALL WALLPAPER sempena raya ni…. Kiranya ini antara kemenangan terbesar aku la dan merupakan kemenangan kedua aku selepas voucher karaoke Neway Berjaya Time Square… yang lagi besau belum lagi… hehehhe….
Contest yang dianjurkan...
Kebetulan juga, sahabat aku Fida yang sama-sama join contest macam aku ni pon dapat juga hadiah yang sama.  So kami pergilah sama-sama ke Klang untuk redeem hadiah.

Kalau ikutkan jika nak redeem hadiah/wallpaper tu memang tak cukup amount pada voucher tu…  so aku kena tambah la duit skit. Fida pula… disebabkan dia tiada kepentingan untuk membeli wall paper, so dia pon memberikan voucher dia pada aku… so aku la yang ranap aritu keluar duit tambahan. Hahahha…. Takper laa…. Nanti cantiklah rumah aku kalau dah pasang wallpaper yang nampak cam mahal tu kan… kihkihkih….

Amacam korang??? Ok tak??
Nama aku tersenarai....


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...