Isnin, 14 Januari 2013

Alhamdulillah... Berjaya dapat follower ke 200

Posted by Emmymazli at 10:56 PTG
Alhamdulillah.... semenjak aku menganjurkan segmen ni dan join segmen dari sahabat blogger lain.... follower aku meningkat sedikit demi sedikit walau tak sekencang mana... heheheh.... tapi aku tetap syukur ada sahabat-sahabat luar yang menyokong.... thanks banyak-banyak....  

Aku tercaptured.... Follower ke 200 ialah Atiqah Diyana.  Thanks dik!!!  Thanks juga kepada rakan-rakan blogger lain yang support Emmymazli.  Love u all!!! Muachhh!!!

4 comments:

Farah Waheda Wahid on 15 Januari 2013 pada 1:53 PG berkata...

congrats dear... ^_^

Emmymazli on 15 Januari 2013 pada 7:14 PG berkata...

Tq dear farah....

inasazali on 15 Januari 2013 pada 7:27 PG berkata...

wah..follower dh smpai 200..tahniah...

Emmymazli on 15 Januari 2013 pada 11:13 PG berkata...

Tq Ina... Alhamdulillah....

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...