Selasa, 20 Mac 2012

4th Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2012

Posted by Emmymazli at 10:49 PTG
17 Mac 2012 - Putrajaya

Meriah giler Putrajaya dengan datangnya sekali lagi pesta belon panas atau nama penuhnya 4th Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2012.  Aku sendiri takmo ketinggalan untuk melihat belon-belon panas yang bermacam rupa... asik tengok dari cermin tingkap opis jer... mana bleh tahankan... 
4th Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2012
Aku pergi on Saturday.. kalau tak silap aku jatuh hari ketiga pesta tu... masa aku pergi tu.. punya susahlah nak cari parking... 1 perkara yang paling aku menyampah kalau nak jalan mana-mana bila susah nak cari parking.  Nasib baik encik suami ada... walaupun kami dah bertolak awal pagi dan matahari pun dah naik tinggi juga... parking tetap penuh.  Huhuhu!!! 
Possing ngan anak-anak aku...senyum pun tak berapa nak ikhlas
Anak-anak aku bila sampai sana dah lorat sangat nak naik belon panas tu... tapi masalahnya.... kena tunggu buka kaunter pukul 3 petang dengan beratur berjela dan hanya limit tiket untuk 200 ke 300 orang jer... sabo je la kan... dah la aku sampai pukul 10 pagi kat presint 2 tu... so tak kuase la aku nak melayan...

Pastu... si Kimie pulak nak naik game yang kita duduk dalam bola tu then kita gerakkan bola tu yang terapung dalam air.  Kalau ikutkan hati.. aku pun nak join jugak tapi nak menunggu petang tu laa... adehhhh!!! Serius aku tak kuasa!!!  Dah la panas.... So pemutusnya... anak-anak buat muncung yang boleh sangkut hanger.  Hikhikhik... sian.... At last kami datang sana semata-mata layan tengok orang main helikopter mainan tu dengan jalan-jalan keliling pesta jer.  Buat letih jer kan....  nasib baik hubby nak belanja breakfast KFC kat situ... Heehehe...
Makan KFC
Nampaknye... kena tunggu tahun depan la kalau nak buat aktiviti-aktiviti kat sini.  Sorry anak-anak mama!!!  Tapi kira oklaa kan... dapat juga amik gambo kat replika belon panas tu.... daripada takder... heheheheh....

Tak dapat naik belon dapat bergambar pun oklaa kan...


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...