Khamis, 24 November 2011

Video Tarian Cuti-Cuti 1 Malaysia

Posted by Emmymazli at 9:07 PG
Salam u all!!!

Ok.. for today aku nak sharing something untuk korang.... Pernah dengar tak Karnival Tarian Cuti-cuti 1 Malaysia anjuran Kementerian Pelancongan Malaysia?? Confirm pernahkan.... Anyway... aku nak share video bagi setiap tarian untuk kaum di Malaysia yang sebenar-benarnya dari Kementerian Pelancongan sendiri... Tujuan aku  nak share video nih sebab aku sendiri kebengangan masa mula-mula nak dapatkan video ni di internet.  Bukan main susah beb!!  Aku nak buat latihan bersama anak-anak buah aku di opis pun payah pada mulanya....  So bila aku dah dapat... maka aku nak la sharing ngan korang video nih di Youtube dan seterusnya di blog aku nih.  Tarian ni simple dan mudah jer... Boleh buat as latihan aerobic bersama anak-anak macam aku kalau korang tak join Karnival Tarian Cuti-cuti 1 Malaysia ni pun.  Hehehhe...

Oklah... Jom menari!!!!!!!!! Have Fun!!!  For those yang akan turut serta di karnival ni pada 3 Disember 2011 di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur... kita jumpa di sana yer!!!!!!!

p/s:  Buka video 1 per 1 yer untuk mengelakkan kelembapan masa menonton... peace!!!

1.  Opening - Malaysia Truly Asia



2.  Tarian Cina


3.  Tarian Sabah


4.  Tarian India


5.  Tarian Sarawak


6.  Tarian Sewang / Orang Kita


7.  Tarian Siam


8.  Tarian Zapin


9.  Tarian Finale




0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...