Khamis, 11 November 2010

Pertandingan Koir Sempena hari Inovasi 2010 (Final)

Posted by Emmymazli at 3:11 PTG
9 November 2010 - Dewan Baiduri, NRE Putrajaya

Haritu aku dah story pasal penglibatan aku dan team NRE dalam pertandingan koir peringkat saringankan??!! Dan kami telah berjaya ke Final!!

Untuk pertandingan final ni, kami telah berusaha sedaya upaya dalam seminggu lebih ni untuk memantapkan vokal dan persembahan kami supaya org lain tidak mempertikaikan keupayaan kami walaupun kami berjaya masuk ke final.

Tentang baju tu pula, sbnrnya aku dgn Fadzilah telah pakat untuk maklumkan kepada admin yg mcm mana carapun kami nak mereka sediakan baju untuk final ni... takkan nak pakai baju yg sama... nama pun dah masuk final.. takkan tak buka2 juga mata diorang ni!!! Kalu admin tak boleh nak sediakan kami sedia tarik diri dan bg peluang kepada team yg sepatutnya dpt no 6 masa pertandingan saringan untuk masuk ke final menggantikan kami sbb kami rasa no point masuk pertandingan mewakili kementerian tapi apa pun tak boleh nak buat. Dah la kami masuk ni atas dasar sukarela tp langsung tak dihargai.  Event tahun lepas kami masuk final juga pun takde baju disediakan... apalah salahnya tahun ni naikkan skit martabat koir NRE!!  Akhirnya... kami dpt juga baju, itu pun sehari b4 pertandingan.  Blouse pink n skirt hitam with tudung pink!! Kami decide untuk pakai vest haritu juga dan tambah selendang untuk dijadikan aksesori. Tak kisahlah dari mana source yg admin dpt yg penting kami dpt... bersyukur la.. alhamdulillah.

Kalu mengikut giliran, kami mendapat tempat kedua untuk mengadakan persembahan... nervous tu jgn ckp la... akhirnya lepas juga seksa kami... eheheheh ... kami buat la apa yg tlh kami prektis selama seminggu lebih ni... yg penting enjoyyy!!!

Semasa lepas semua kumpulan telah buat persembahan dan menunggu keputusan juri, kami telah dihidangkan dengan persembahan dari kumpulan student UITM (team cikgu fazlina sebenarnya)... perghhh!! mantop giler!! bila la kami akan jd seperti mereka??!!

Alhamdulillah, dengan berkat usaha dan kesusahan yang kami lalui, NRE mendapat tempat KETIGA dalam pertandingan akhir ni.... Seronok giler.... berjaya juga NRE masuk top 3 pula. AMINNNN!!!

So guys!! Enjoy the pic yer....

yang baju hijau tu cikgu kami... Nurul Fazlina

Team Koir NRE

Layan lompat... cantikkkk!!!!

masa persembahan... cam best jer...

nampak cantik gaya masa ni

ending untuk kumpulan kami.. "standing in the eyes of the world"

bergambar lepas dapat tahu keputusan tempat ketiga....

 
kumpulan koir UITM Shah Alam... geng cikgu ina...

 hadiahnye... dpt masa Hari Inovasi 2010
Saje nak tunjuk... kalu tak... tak nampak ler... hahahahah


Enjoy Video Kami Yer!!


Team NRE


Persembahan dari student UITM Shah Alam

More Pics?? Visit my FB at:

3 comments:

imanamani on 26 November 2010 pada 2:38 PTG berkata...

lawo la..baju korang..aku suka lak tengok kaler pink tu dengan hitam...

Emmymazli on 26 November 2010 pada 3:40 PTG berkata...

mmg le lawo... tp kene pulang balik la baju... huhuhu

Unknown on 6 Ogos 2015 pada 1:44 PTG berkata...

Hai... Mana boleh dapat kan contact no cikgu koir tu yer

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...