Selasa, 24 Ogos 2010

Berimba with Mama & kids at Floria Putrajaya

Posted by Emmymazli at 8:49 PTG
Heheheh... smalam aku dah story pasal aku n mama balajar buat cupcakes.... antara sebab lain mama aku dtg ke Putrajaya ni minggu ni bcoz of Floria... heheheh... so right after blajar cupcake smalam... esoknya aku pun melayankan mama gi Floria.... so, bwk la budak2 skali n anak2 nurul gi floria sbb dah terlanjur mmg dah ada kat umah aku tu... aku ingatkan mama nak shopping orkid byk2... rupanya skit jer sbb dah terlebih koleksi... last jd sesi bergambar lak kat sana... mama paling sakan possing.... hahahah... i follow jer... lihat la aksi mamaku yg comel ni....


with mamaku

aku angkut skali anak nurul si shira n duan

siap main cak2 lgk mama... hahahaha

sakan mama dgn keliling orkid

amacam??? comel tak kami??


More Pics... visit here:

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...