Isnin, 29 Mac 2010

Thanks For Birthday Surprises...!!!

Posted by Emmymazli at 1:57 PTG
27 Mac 2010 - Rumah Waknang, Paya Dalam, Melaka

Thanks to sumer familyku, cousin2ku n makcik2ku yang buat birthday surprise masa kenduri umah waknang sempena lenggang perut intan... mmg aku tak expect pun dr mula... mula-mua rasa cam pelik jer bila cilot kata si celeng gi beli kek sbb mama dah buat kek utk kenduri tu bukan main byk lgk tp katanya tak cukup. rupanya ada udang di sebalik mee. sampai 2 kek korang bagi... huhuhu terharunye... but sib baik cukup kek tu untuk semua.... kebetulan ramai... almaklum lee.. kenduri la katakan... heheheh... thanks you all..... sedap kek... pandai nina n celeng pilih kek... antara kek feveret along la... sold out la kek.... heheheh....sayang korang sumer!!!! Birthday kali ni sungguh bermakna sbb ada korang sumer....

Actually, birthday aku is on 31st March tp diorang dah advancekan awal kat kg... hehehehe... sebenarnya selama aku nak menjangkau umur 31 tahun ni, aku tak penah sambut birthday ngan family sbb aku sorang jer yg birthday tak sama bulan ngan adik2 lain or family yg berdekatan...(masa kecik2 tu ada la tp aku tak ingat la. rasanya since umur 6 tahun tak pernah celebrate) so aku sambut birthday sendiri jer laa... even dengan hubby pun tak pernah wat... hehehehe... cam sedih jer ayat... so kalau tgk birthday cake yg cantik2 tu kat mana2 bakery or internet.. mmg ada perasaan jeles... bila la aku nak merasa sambut birthday... nak sambut sendiri macam malu plak... nnt kata aku lak lelebih... hmm..seingat aku.. birthday paling best adalah masa umur 19 tahun masa duk asrama kat poly... itu pun sbb kawan2 ambush masuk bilik bwk roti yg dicucuk lilin untuk celebrate birthday aku... paling aku ingat.. ila yg pegang roti tu depan pintu bilik aku... masa tu terharu giler...!! huhuhuhu

what ever pun... thanks semua... rasa tak best lak tak dpt share this moment ngan hubby sbb dia gi kelantan.. outstation.... sedey lak...

reaksi terkejut aku.... tetiba org bwk kek n nyanyi lagu birthday  beramai2..

tiup lilin....

bithday cake yg pertama....

birthday cake yg kedua

suap mama.... malu lak my mom ni!!

thanks to you all....

bergambar dgn cousin2 n aunty yg buat birthday surprises for me

possing dengan kedua2 kek birthday...

lepas makan kek.. kita makan ambeng!!! kendurikan!!


More pics at my FB:


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...