Isnin, 22 Februari 2010

Majlis Anugerah Wakil AVON

Posted by Emmymazli at 12:30 PTG

21 Februari 2010 - Intekma Resort Convention Centre, Shah Alam

Kali aku berpeluang bersama-sama rakan-rakan AVON dari butik Avon Putrajaya untuk hadir program ni.  Actually... majlis ini diadakan oleh AVON Malaysia mengikut zon-zon (actually aku sendiri tak sure zon apa pun.. bantai jer lee) untuk meraikan wakil2 avon yg berjaya menjadi ahli golden circle tak kira apa pangkat skali pun. aku sendiri baru nak bermula dari unit executive (ue)... boleh laaa... setakat nak dpt pin golden cirlcle dr avon dan juga sijil anugerah. thanks to avon... aku harap aku dpt berusaha lebih lagi di masa akan dtg... bukan senang nak buat jualan ribu2... aku tak expect pun dpt...heheheheh

by the way aku buat avon ni skadar utk suka2 sbb komitmen kerja dan juga keluarga tp jika diizinkan tuhan... aku akan cuba yg terbaik.
aku enjoy la jugek pegi majlis ni... yg penting leh melaram ala2 ratu kebaya... ngeeee  ^_^


 
melaram b4 pergi shah alam... masa ni kat depan Avon Putrajaya....

mcm pendatang tanpa izin lak... naik vam cheapsale... hahahah

bergambar dgn one of GC avon jugak

with geng2 avon...

almost sumer GC avon putrajaya... bangga weii... dalam ramai2 aku one of them...

boring tunggu kat dlm kita bergambo kat luar

masa terima anugerah

bergambar depan pool masa sesi hi-tea

b4 balik... dah mcm ratu cantik mak nyahhh!!!

 
ni la yg aku dpt masa anugerah tu

Pin Avon Golden Circle 2010

Sijil Pengiktirafan.... layan jer leee


More Pics??? Visit my FB at:

1 comments:

terapi skoliosis jakarta on 25 Julai 2017 pada 12:17 PTG berkata...

Wah mantap kali ini

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...